10. júla 2017

N. opäť píše

Asi mi to chýba, alebo chýbalo. Písať. Či sem, či len tak. Celý školský rok som viac robila ako písala, alebo písala inak ako iba pre radosť alebo pre šuflík. Čo bolo obohacujúce, ale zároveň vyčerpávajúce. Ale po mojom typickom sťažovaní, že je toho na mňa veľa mi moje drahé spolužiačky, pri jednom víne povedali, že nech nenadávam, keď som si to sama vybrala. A mne nezostávalo nič iné, ako sa zamyslieť a držať pysk (hubu). Pretože áno, ja som si to vybrala.

Takisto ako som sa sama rozhodla, že dnes otvorím notebook, čisto za účelom písania sem. Možno ma to zas nadchne, možno sa zas začnem hanbiť a možno to zas zabalím a napíšem niečo ďalšie až o mesiac, či tri.

Neviem. Som prchká, takže odomňa čakajte skôr sporadickosť, ako niečo iné.



Žiadne komentáre

Zverejnenie komentára

© BLOG 'N' ROLL
Maira Gall