11. júla 2017

Čo dala porucha spánku

Viete ako to býva. Poviete si, že už je neskoro, napíšete priateľovi dobrú noc, ľahnete si, ale myseľ povie nie. Za pár sekúnd postaví veľký múr, ktorý sa skladá z rôznych tém a vy zrazu sama so sebou diskutujete a premýšľate. Asi ako ja teraz. Až na to, že som to po hodine bezduchého rozmýšľania vzdala a začala písať sem.

Veľmi ma zarazilo, že mi nešlo zaspať, pretože mi šiel pred očami film "môj maturitný ročník", keď je iba polovička júla. Ale bohužiaľ, môj posledný týždeň vyzerá tak, čo deň to zlá správa. Dnes to bola napríklad zmena učiteľa hlavného predmetu odboru a aj maturity zároveň. A tu žiadne "poviem si nevadí" nefungovalo.

Hneď mi šiel tok, že a čo maturitná hra (kabaret?) ? Netuším.

Najkrajšie na tom všetkom bolo ako som sa to dozvedela. Sadla som do metra a po niekoľkých hodinách sa pripojila na Wi-Fi a hneď pochopila, že sa niečo deje. Niečo čo je pre nás 18 ročné hlavnou témou života. A ja som o pár desiatok minút pochopila, že to nezmením a , že už nemám energiu si trýzniť takto dni. A tak som to nechala tak (ale až po tých pár minútach).

Je leto. Síce tu to počasím vyzerá na dobrú jeseň, ja mám ešte mesiac a pol svojich prázdnin. Však to nejako pôjde, musí. Takisto ako pôjdu moje dni bez Moskvy a na Slovensku.

Tak ako všetko. 

Žiadne komentáre

Zverejnenie komentára

© BLOG 'N' ROLL
Maira Gall