13. decembra 2015

something no.13

Chcela by som písať o Vianociach , ale na čo? Nemám písať o inom ako o Sinatrových koledách a mojom zmätku v hlave z darčekov. Ale píšem. Vždy píšem, keď chcem a vzniká z toho niečo. 
Je december, ja som sama. Čakám kedy priletím do Moskvy a tak trochu aj kedy odletím, pretože sa bojím ešte väčšej vojny. Rozmýšľam nadtým, že by som skončila s Martinom. Ale nie, ešte stále neprišiel ten pravý popud urobiť to rozhodnutie. Rozmýšľam stále. Hlavne nad knihami. Prečítala som Potkana Kráľa a som z neho celkom unesená, hlavne z toho obsahu a formy písania. Takisto ako aj z anitky. Zhltla som Antigonu, Oidipa, Lýsistratu a Médeu a čo ďalej? Trójanky ? 
Som chorá, prijatá do modelingu a zrelá na to sedieť celý deň nad čajom. Jablko & škorica čajom. 
Baví ma písať reflexie, nielen z vecí, ale aj zo seba. Baví ma písať všeobecne. Ale nebaví ma písať povrchne a povýšene, čo často robím. Aj práve teraz. 
A práve teraz by som sa mala baliť a ísť si prejsť klavír. Lebo čo ? 
Prehrávky sa začínajú zajtra. A keď skončia, skončia Tri Sestry a všetko bude v určitom zmysle iné. 
Po tomto už bude všetko iné. Keď prídem 11. 1 do školy, bude to sakra iné. 
A ja už iné veci nezvládam , tak ako nezvládam seba.


1 komentár

© BLOG 'N' ROLL
Maira Gall