29. júla 2015

dovi, dopo, do-mňau?

Som proste labužník telom aj mysľou. Okrem dobrého jedla a pitia som však rada keď ma poteší aj prostredie v ktorom si spomínané veci vychutnávam. 
A preto mi lichotí, že aj v našom "malom", zapadnutom, 100 rokov za opicami zaspatom meste vznikne podnik/klubovňa ako 

PRADÚCE KLBKO 


A veru netradičná sa nevolá len tak pre nič za nič. A to len v dobrom! Keďže je to zariadené ako klubovňa atmosféra je naozaj príjemná, osobná a nápaditá. Sedieť sa dá v interiéri aj na terase kde sú fajne využité palety a sú tam pohodlné vrecia na sedenie. Ohľadom tej nápaditosti: úplne super je nápojový lístok kde sú namiesto cien mačacie hlavy!!!!!!!!!!!



Takže napr. espresso stojí jednu mačaciu hlavu. ( Aby sa nám neopakovala situácia s hľadaním kún v chorvátsku, opovážte sa nosiť mačacie hlavy vo vreci!!!) 1 mačacia hlava = 1€ .
My sme si dali jablčnô sajder (keďže bolo tesne po obede tak samozrejme NIEalkoholický), latte mačkiato a vodu. Voda bola super, aj sajder. No keď som chcela odpiť z latte tak som dostala po pysku. Majú aj koláčiky a tie nabudúce určite tastnem. 
A dostávame sa k najzaujímavejšej veci celkovo. Najzlatším, najroztomilejším, najjemnejším mačičkám :3 Trvalo sú tu tri britské mačičky a prechodne sa objavujú špeciálny hostia rôznych rás farieb a veľkostí. (Stále sa bavíme o mačkách nie o imigrantoch)

Čo považujem za nevýhodu je, že tam je Wi-Fi! Presne tak. Inde by som nemala najmenšie výhrady, ale v takomto prostredí je podľa mňa úplne zbytočná. Ak tam pôjdete užívajte si prítomnosť mačičiek a vašich spoločníkov pri stole a nepíšte debiliny na Facebook!!!  
SO, Pradúce klbko je super podnik ktorý si určite zaslúži aby sa o ňom ľudia dozvedeli a išli sa tam aspoň pozrieť. Baby čo to majú na starosť sú zlaté usmievavé, ochotné a veľké plus nakoniec-v ich nápojovom lístku sa vyskytujú sezónne lektvary s čerstvého ovocia a zeleniny. ;) 



Beka

  

1 komentár

  1. you look so beautiful and hot in your outfit! Great style!!


    http://www.shopchichandbag.com

    OdpovedaťOdstrániť

© BLOG 'N' ROLL
Maira Gall