17. marca 2015

something no.5

Keď sa nadtým zamyslím, čo som vlastne mala v septembri, alebo čo som nadobudla? 
Očakávania, sklamania, nových ľudí, ktorý sa triedia a stále aj budú. 
Nový priestor, otvorenie očí a mierny zmätok, ktorý sa od mája obnovil na nejakú dobu.

Čo mám ako tak teraz? 
Ľudí a nie kariéru v popredí a je jedno koľkokrát to napíšem, je to tak. 
Triedim pozitívne medzi tým čo ma zabíja aj keď neviem ako.

Naučila som sa mať rada spontánnosť. Nafarbiť si vlasy o5 na ryšavo, zobrať fotoaparát popri upratovaniu pri intráku a podobne.
Takisto mám rada aj keď mám ráno čas, ako napríklad dnes. Vstala som bez budíku o 6:18, dopozerala epizódu seriálu, prečítala čo to z knihy, dala si sprchu, poprosila spolubývajúcu o vyžehlenie vlasov a v pokoji na skate vybehla do školy. 

Mám rada svoj zmätok v písaní, ale nie pri rannom rozmýšľaní. 
Mám rada svoje útržky, začínajúcu radosť z maličkostí a tieto večery, kedy si pustíme šansóny, pozrieme Vianočný koncert , prekopeme sa fotkami a len tak ležíme vedľa seba a robíme každá čo chceme, ale vnímame sa stále. 
Mám rada kamarátov a ju. 














Žiadne komentáre

Zverejnenie komentára

© BLOG 'N' ROLL
Maira Gall