7. októbra 2013

tess kratochvilova

Po dlhej dobe tu mám zase jeden rozhovor. Zase som oslovila jednu z mojich obľúbených blogeriek. Určite ju poznáte, z jej blogu www.tess-kratochvilova.blogspot.com


1.) Na začiatok, pre tých ktorý ťa nepoznajú - napíš prosím niečo málo o sebe a tvojom blogu 

Něco málo o mně? Tak jsem 20ti letá normální holka co má ráda módu,umění,všechno neobvyklé a divné a ráda poznávám nové věci a lidi.Jsem milovnicí módy, černé barvy, která je pro můj blog charakteristická, jelikož nechybí v žádném outfitu:)Ráda inspiruju lidi kolem sebe a baví mě feedback od čtenářů, díky kterému se pořád zdokonaluju a hledám vlastně sebe samotnou :)

2.) Jedna z obvyklých otázok, ako a kedy si sa dostala k blogovaniu? 
K blogování jsem se dostala už asi před třemi lety, kdy jsem si založila první blog. Bohužel mě to přestalo bavit, neměl mě kdo fotit a ani jsem asi nechtěla, aby mě v ,,blogovém světě" někdo znal. Současný blog mám od Února 2013, a asi i díky Johance, kterou jsem poznala přes instagram :)

3.) Často si fotíte s Johankou outfity, poradíte si niekdy pri výbere oblečenia alebo aký máte vlastne vzťah? :) 

S Johankou si pořád radíme při výběru oblečení a ani to není tak těžký, protože máme podobný vkus a často se nám líbí stejné věci, takže pár kousků ve skříni máme stejných :) Když jsem Johanku  poznala, nikdy jsem si nemyslela, že by se z nás mohli stát velké kamarádky, jsme naprosto odlišné ale asi proto si tolik rozumíme:) 

4.) Máš nejaký blog alebo niečo kde hľadáš inšpiráciu pre outfity? 
Tak nějaký určitý blog, na kterém bych hledala inspiraci nemám, občas se podívám na lookbook,na blogy které sleduji ale inspiraci hledám i  všude kolem sebe. Momentálně je pro mě velkou inspirací Cara Delevingne, její styl je mi hodně blízký.

5.) Leto sa ešte iba pred chvíľou skončilo, tak nám priblíž prosím ako si ho strávila 
Léto jsem strávla naprosto výborně, sice chvíli pracovně a pořád v Praze, ale nakonec jsme jeli s přítelem do Egypta, kde jsme si to moc užili:)

6.) Keď si medzi ľuďmi ,všímaš si čo majú oblečené, hovoríš si niekedy že by si toto neskombinovala? 
Určitě, ráda pozoruju lidi, koukám se co mají na sobě, pořád hledám nějakou inspiraci. A samozřejmě si i občas řeknu, že bych tohle nikdy nezkombinovala, nebo že se mi to nelíbí.

7.)Plánuješ alebo pracuješ s módou/ chcela by si? (: 
Rozhodně bych s módou pracovat chtěla, plánuju si udělat stylistický kurz a nějak se tomu více věnovat:)


8.) Zaberá blogovanie u teba veľa času? 
Blogování u mě nezabírá vůbec žádný čas, fotky mám upravené a článek napsaný raz dva, s Johankou se vídáme i normálně takže se vždycky vzájemně vyfotíme a to nám zabere tak dohromady 20 minut:)



Dúfam že ste dozvedeli o Tess niečo viac a že sa vám rozhovor páčil. Ak ju nepoznáte určite si pozrite jej blog a ak ju poznáte dúfam že ste sa o nej dozvedeli niečo viac. 

♥♥♥♥♥


4 komentáre

© BLOG 'N' ROLL
Maira Gall