23. augusta 2013

Brown eyes in Brno

Názov dnešného článku inšpirovaný jednou obľúbenou blogerkou.
Ak ma niektorý sledujete na instagrame - natasafin , tak viete že som bola v Brne na dva dni. Navštívila som toto mesto s otcom a sestrou poprvýkrát a dúfam že nie naposledy, pretože sa mu tu veľmi páčilo. Navštívili sme asi miliónkrát Zelný trh, Labyrinth pod zelným trhem, mincovňu, Katedrálu svätého Pavla a Petra, vyhliadku z katedrály, Kapucínsku hrobku, múzeum Mendela a neviem čo všetko ešte. Bývali sme v ParkHotelu kde bol aj bazén takže sme sa aj kúpali. Priebežne som pridávala fotky na instagram kde som teraz vďaka novému mobilu nonstop takže ma môžte sledovať ako natasafin







"skúška statočnosti" 








 Brno sa mi veľmi zapáčilo až mi bolo ľúto že som boli tak krátko v tomto krásnom veľkom históriou objatom meste. Ale isto sa tam raz vrátim.

jedlo ♥ , labyrint , nový filter , cestoviny , jedlo ♥ , Petrov , mapa , som dostala coca-colu zadarmo ^,^ 

Nuž a taký bol môj výlet do Brna. Majte sa krásne ♥

8 komentárov

  1. To je tvoja ruka, ktorú tam režú? To by som asi nevydržala.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je tvoja ruka, ktorú tam režú? To by som asi nevydržala.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to bol pokus , natrela som si ruku takou vecou a potom sestra tupou stranou noža po tom mieste čo som mala natretú prechádzala :) nebolelo to

      Odstrániť
  3. fotky jsou krásné :) moc se mi líbí ale ta ruka :D můj bože, ty vypadá jak z hororu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj,

    pozývam ťa ku mne na giveaway o BALERINKY ANA LUBIN ♥
    http://mademoiselleiva.blogspot.sk/2013/08/giveaway-flats-ana-lublin.html

    Iva Klepi

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Co to melo za ucel s tou rukou? :) Jinak Brno mam rada ale jen na nakupy, prijde mi takove "spinave" :/

    OdpovedaťOdstrániť

© BLOG 'N' ROLL
Maira Gall